søndag 12. oktober 2008

Har fått gjort litt her, siden forrige oppdatering.....

Siden forrige oppdatering, er jeg ferdig med det siste oppdraget jeg hadde. Og nå er jeg i full sving med en påskeløper, som har ligget halvferdig i en god stund nå. Indianeren er det bare attersting igjen på, men er så lei de stingene, så må bare ha meg en liten pause. Tenkte å få tatt litt attersting i løpet av ettermiddagen/kvelden. Skal få lagt inn bilde av løperen og indianeren i løpet av de første dagene :-)
Jeg har også fått nye broderier hit. Nå har jeg store problemer med å ikke bestille, når jeg først åpner katalogen, he-he....
I går fikk jeg også laget to bursdagskort. Hadde planer om å få laget flere, men får se om jeg tar en økt de dagene samboeren er over på Østlandet...

Ingen kommentarer:

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)