søndag 23. mars 2008

Neste broderi.....



Etter planen min, så skal jeg begynne på dette broderiet. Nå klarte jeg ikke helt å bestemme meg for om jeg skulle begynne rett etter at skytsengelen var ferdig eller ikke. Da jeg åpnet det i natt, ble jeg litt mer sikker.....
Bare det å se mønsteret ga meg litt sjokk, he he.... Jammen ikke små greier jeg skal begi meg ut på....
Og da jeg så bunten med tråder, ble jeg i alle fall helt sikker... Jeg tror jeg fortsetter med påskeduken, for det er jo nesten et ukes prosjekt å bare sorterer tråder og sette seg inn i mønsteret til indianeren jo, he he.....





1 kommentar:

Ororina sa...

Hehe - ja, det er noe spesielt med broderipakkene fra Dimension Gold, men når du først kommer inn i det så er det ikke så "vanskelig" og tidkrevende som det ser ut som.

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)