tirsdag 12. februar 2008

Smålei :-(

Uff, nå er jeg litt lei dette broderiet. Jeg har brodert i mange år, men vært så heldig å slippe unna disse 3/4 kryssene eller hva de nå heter. På dette broderiet er det så utrolig mange, så resultatet blir nok deretter. I og med at dette er det første broderiet jeg broderer med slike sting, så får det nå bare bli som det blir..... Nå er det utrolig kjedelig med disse stingene, så det blir så jeg broderer litt og litt med ulike tråder.... Så nå er det i meste laget med tråder på det, men så langt har jeg nå klart å holde styr på de.....

4 kommentarer:

Fejar sa...

See here

Ororina sa...

Syns du har kommet langt på kort tid jeg.

Det blir en veldig fin effekt med kvart-sting, men vet at det kan være litt vanskelig å holde styr på tråder og symboler.

Kan være lurt å forstørre mønsteret slik at rutene blir større, for da er det lettere å farge trekvartstingene slik at du slipper å ta kvartstingene (eller omvendt) med en gang.

Malabei sa...

See here

Malabei sa...

This comment has been removed because it linked to malicious content. Learn more.

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)