tirsdag 1. januar 2008

GODT NYTTÅR ALLE SAMMEN :-)

Da er første dag i år 2008 godt i gang. Hittil har dagen min vært stille og rolig. Syns det er like godt, for da kan jeg lade opp batteriene til morgendagen. Fra da av er det fulle arbeidsuker på meg fram til sommeren i første omgang :-) Jeg ønsker dere alle besøkende et kjempe godt år, med mye broderingslyst og glede ellers i hverdagen (^^,)

Nyttårsaften vår ble feiret veldig stille og rolig. Det var kun samboeren og jeg som var her, og vi koste oss med hans livrett, nemlig ribbemiddag :-) Dette er egentlig retten han vil ha på julaften, men da er det pinnekjøtt her......

Har lagt inn noen bilder av utsikten vår i natt. Litt mørke bilder, men jeg får nå fram at vi har utsikt til raketter... Holder mer enn nok for meg, for selv ser jeg egentlig ikke vitsen med å skyte opp masse "penger" i luften....


















Ellers ble det nå litt brodering på meg. Har ikke hatt den helt store broderilysten, men litt har jeg nå fått unna på Ole Brum'en til min søster :-)

Ingen kommentarer:

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)