torsdag 13. desember 2007

Kveldsoppdatering :-)



Da har jeg fått brodert en del siden i går :-) Nå blir det ikke noe mer brodering på denne damen, før i morgen ettermiddag en gang.

I morgen er det nemlig jobb :-) Er nå glad for at det har gått såpass unna med broderinge, for i tiden framover blir det nok mindre med brodering. På mandag begynner jeg nemlig i et langtidsvikariat, og det skal nå jammen bli godt :-) Jeg kommer nok til å savne det å kunne brodere når jeg føler for det, men det får nå gå, he-he.....;-)

2 kommentarer:

Camilla sa...

Gratulerer med vikariat! Det er jo kjempefint at du får jobbe litt :-) Jeg gikk hjemme i fire år med små barn. Selv om det var nok å henge fingrene i her hjemme, var det jo deilig å komme ut litt.

Nina's hobbyblogg sa...

Tusen takk for det :-) Kjenner til det der med å gå hjemme. Nå har jeg jobbet litt inni mellom som ringevikar, men ellers har jeg vært arbeidssøker i ca. tre år. Joda, man har mer enn nok å henge fingrene i her hjemme, men hjelpe meg hvor godt det skal bli å komme ut litt blant andre folk :-)

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)