tirsdag 25. desember 2007


Her går det unna :-) I dag fant jeg ut at jeg skulle få brodert litt på det blå oppe på høyre side.... Kjenner jeg meg selv rett, så vil det bli et ork å brodere om jeg sitter igjen med bare det på slutten.
Ellers har jeg delvis blitt enig med meg selv om at jeg skal prøve å få brodert på et av ufo'ene mine når jeg er ferdig med indianeren..... Spørs vel om jeg klarer det, for ser jo også fram til å få begynt på englebildet mitt c",)
Ønsker dere alle sammen en fortsatt GOD JUL :-)

2 kommentarer:

Nasseline sa...

Det blir så flott! Jeg skal si du er kjapp med stingene! Er det mye halve sting?

Nina's hobbyblogg sa...

Takk for det :-)
Skal nå få lagt inn nytt bilde i morgen, for har kommet et stykke videre. Ja, det er en del halve sting ;-) All himmel er halve sting, så det går jo ekstra fort da.

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)