søndag 23. desember 2007

Disse hadde jeg glemt av igjen.....






Hadde en liten gjennomgang i en skuffe, og da fant jeg atter igjen noen uferdige broderier. Er ikke så lenge siden jeg la inn bilder av dem på den gamle bloggen min, men jammen hadde jeg glemt dem av igjen. Må se om jeg får brodert litt på dem når jeg er ferdig med indianeren....








Dette juletreunderlaget skal jeg broderer for en venninne. Først skulle jeg prøve å få det ferdig til jul i fjor, så til i morgen.... Dette har jeg altså ikke klart, så nå får jeg prøve å få det ferdig til neste år, he he....



Ole Brum er en søt liten bamse, og dette broderiet har ligget veldig lenge. Skal broderer det for min søster, men hun har måttet smøre seg med tålmodighet. Blir nok en stund til jeg blir ferdig med det, for jeg har brodert stingene feil. Så alt må raknes opp igjen :-( Dermed blir det et tiltak å sette i gang, men det bare må jeg så min søster kan få det igjen snart. Bokmerket har jeg en gang fått i brusdagsgave, men kom likesom aldri i gang skikkelig. Må nok få fingen ut jeg, he he....

1 kommentar:

Ororina sa...

Ja, de UFO'ene de UFO'ene ;-) Men som regel kan det jo være en grunn til at de har blitt UFO'er. Men det er bare å bite tennene sammen og sette i gang - en vakker dag ;-)

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)