søndag 20. mai 2007

Helgemamma...

Da er det enda en tung søndag... De søndagene som guttene skal til faren er ikke noe kjekk. Joda, jeg vet det. Er jo meg selv som har valgt dette, men selv nå seks år senere, er det fortsatt tøft. Blir liksom så tomt her i leiligheten når dem har blitt hentet/levert.
Er det kanskje andre som har det slik som meg??? Regner jo med at jeg ikke er den eneste mammaen som har valgt å la guttene få bo hos sin pappa. Eller?????

Ellers får jeg nå se om jeg klarer å bli flink med dette her... Hadde en anne blogg, men den ble slettet nylig. Et innlegg på min side på et halv år, he he.... Jeg som var så flink med det å skrive dagbok en tid, men så debbet det totalt av. Kanskje det kan ta seg opp igjen på denne måten. Er jo ikke annet å gjøre, enn å prøve i alle fall. Skader nå ikke, he he :-)

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)